Säsongens första

7-3, slutresultatet i säsongens första träningsmatch.
Granlo började matchen bäst och ledde efter tre minuter med 2-0, sedan skärpte mina pojkar till sig och gjorde vad dom var där för. Kul att se att dom nya unga killarna sticker fram, Nicklas Paulsson visade att han vill vara med och kriga om en plats och får lovord i UNT.



Det kändes riktigt bra att vara tillbaka i Fyrishov igen och jag ser fram mot att säsongen ska börja på riktigt. Nu är det upp till bevis för Storvreta 3.2 som Brottman kallade laget.

* * *

Jag tog mig en liten sovmorgon i morse, gick inte upp förrän kl 5.
Nu hoppas jag banne mig att jag kan sova i morgon bitti, det behöver jag.

Sedan ska rabarberna flyttas i morgon, dom mår inte så bra där dom står nu så dom ska få komma fram lite där jag kan prata med dom bättre. Det får bli lite mer trädgårdsarbete sen, alla äpplen som ramlat ner från trädet måste ju plockas bort och gräset ska klippas.

* * *

I morse var det inte roligt titta på termomotern, vi har inte ens kommit till mitten av augusti och det är bara 6,4 grader på morgonen. Är inte augusti en sommarmånad?  


Kommentarer
Postat av: gniztra

Fin blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-08-13 @ 01:00:26
URL: http://www.gniztra.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0