Tänk på vilodagen....


Lindström - Bonton

Nej inte hade jag väl kastat bort den lotten för att djävlas, jag hade nog sett till att använda den på något kul sätt i stället. En miljon är ju inte så där fruktansvärt mycket pengar egentligen, det skulle ju inte ens räcka till ett boende någonstans. Men ett nytt kök, ett uterum i stället för vår gamla terass och en massa härliga resor skulle ju inte vara så dumt.

* * *

Idag har jag verkligen tänkt på vilodagen.
Om man nu bortser från att jag dammsugit och tvättat några maskiner förstås, men det är ju sånt man inte slipper hur gärna man än vill.

* * *

Storvreta avslutade med en förlust mot Mullsjö vid träningsturneringen i Falun.
Mullsjö fick tydligen in det avgörande målet när det bara var 10 sekunder kvar av matchen så det var väl inte så tokigt ändå.
"– Vi tog slut samtidigt som inställningen kanske svek lite.
Det handlade mest om inställningen men samtidigt tror jag att det är bra, att vi redan nu får lära oss att det inte finns några lätta matcher, säger Brottman."
Kloka ord av Brolle till UNT.

* * *

Att bli undsatt av Pitt låter ju inte så tokigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0