Pengarna rullar

I fredags jobbade två av mina kollegor sista dagen innan semestern, nu väntar tre veckor i Spanien för dom. Fattar ni hur otroligt avundsjuk jag är?
Tre veckors lättja med sol och värme, det låter underbart.
Allra helst efter en sådan här dag när regnet bara har öst ner.

Jag hade tänkt gå och titta på när URF spelade rugbymatch, men det lockade inte att stå där i ösregnet. Det kan ju inte ha varit så kul att spela matchen, att ligga och rulla på varandra i leran. Men det är klart, det kanske kan var kul också med lite gyttjebrottning.

Det hade iofs varit bättre om jag gått på match, nu blev det en shoppingtur i Stenhagen i stället. Hur kan det vara möjligt att vi bara går in på en butik för att handla tex köttfärs så kostar det en förmögenhet att gå ut igen?


Bonton - Lindström

Och förnedringen fotsätter, på Wordfeud.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0