Så nära

I morse hade jag en kvarts promenad till jobbet, helt underbart att vara så nära.
Uppstartsmöte med nya organisationen som avslutades med middag och övernattning gjorde den lyxen möjlig. Tänk att ha det så bra, att kunna gå till jobbet på en kvart.
Synd att min arbetsplats ska behöva ligga så långt bort.

Det blev i alla fall en trevlig kväll med mina kollegor, mycket snack och många skratt.
Hade tänkt att jag skulle ta ett fotbollssnack med Erik Hamrén, men han hade inte tid att vänta på att jag skulle få i mig middagen så han smet iväg innan vi fick möjlighet att prata. Antar att han ville se Malmö FF-Dinamo Zagreb i fred på sitt rum, det blev ju väldigt livat framför TV:n i baren under matchupplösningen. Så nära det var....

* * *

I morgon börjar Storvreta sälja säsongsbiljetterna!

* * *

Prinsen är på blixtvisit, dom kom på kvällen och sticker hem igen i morgon.
Mysigt att få ha raringen här, det händer så mycket med honom mellan varje gång vi ser honom nu. Men nu kommer dom snart hem igen när vi ska på prinsens sysslings dop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0