Gott slut och gott nytt 2012!




Så har ännu ett år rusat iväg!

Vad har hänt i år då?
Det känns som om det har hänt hur mycket som helst men samtidigt nästan ingenting.
Vi har våra två underbara barnbarn, förhoppningsvis kommer det något mer så småningom.

* * *

Vi, Storvreta IBK, blev Svenska mästare! Igen!
Vi laddar för att åka till Malmö i april och försvara vårt guld.

* * *

I mars ramlade jag och min axel hoppade ur led.
Ingen rolig upplevelse, och att vara med om det tre gånger på två veckor är inget jag skulle önska ens min värsta ovän. Om jag nu hade någon sån.
Det här gjorde ju att jag blev lite begränsad i vad jag kunde göra och den där resan vi hade talat om att göra under våren blev inte av.
Men i oktober kom vi iväg på en härlig resa till värmen på Rhodos.

* * *

På jobbet, med mina fantastiska kollegor, trivs jag så otroligt bra.
Men som vanligt väntar vi på någon sorts omorganisation, trots att vi hade en sådan i somras, med anledning av dom stora sparkrav som finns. Jag blir alltid lika orolig när det börjar pratas om omorganisationer, jag har ju dålig erfarenhet av det sedan tidigare.
Ni får hålla tummar för att allt går bra!

* * *

Nu ska vi äta gott, dricka gott och önska varandra välkomna in i 2012!



Skål och tack för att ni finns!

* * *



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0