En skön vinst och B(B)-kändisar

Så otroligt frustrerande det är när saker och ting inte fungerar som dom ska, just nu kan jag inte sköta mitt arbete eftersom det är något dataknas. Det här gör mig så otroligt irriterad och gnällig, så jag hoppas för mina kollegors skull att det snabbt blir fixat. Dom orkar väl inte höra mitt klagande så länge till antar jag.
Det kan kanske bli så att jag måste baka en sockerkaka till dom så dom inte tröttnar på mig.

Det är inte alltid så lätt att hålla god min......



Tänk att det finns 10.000 personer i det här landet som vill visa upp alla sina dåliga sidor och bli förnedrade i TV. Jag skulle då inte vilja se mina barn vara med och bete sig som svin och göka inför kamerorna i Big Brother-huset.
Visst, man behöver antagligen inte vara lobotomerad för att vara med men det verkar vara en merit. Är det så viktigt att bli "kändis" att man ställer upp på vad som helst?
Big Brother var ett riktigt bra program dom första säsongerna, när det var lite blandning på deltagarna. Både vad gäller ålder och allt annat.

* * *

Jag vann en kartong kokosbollar idag, ser fram mot när dom ska levereras till mig i Fyrishov.

* * *

Snö!
Ja ja, det går väl inte att undvika den längre nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0