Fredagsmys i Botkyrkahallen

Idag fick jag banne mig inget gjort av det jag hade tänkt mig på jobbet.
Det ramlade in en massa konstiga saker hela tiden som jag skulle försöka förstå och hjälpa folk med, jag blev verkligen helt tom i huvudet av allt som snurrade runt mig.



Gubben vill ha varmt inne, så jag får väl skylla allt på honom.

*     *

Varmt var det däremot inte när brandlarmet gick igång vid halv nio-tiden i morse och vi fick lov att utrymma hela Arken. Jag var riktigt glad att jag hade varma skorna under bordet och att jackan hängde nära till hands, inte direkt något mysväder att stå ute i. Annat var det i somras när solen sken och man kunde gå och köpa en glass i väntan på att dom skulle blåsa faran över efter utrymning.


Storvreta hade fredagsmys i Botkyrkahallen i kväll.
Jag hade nog tyckt att det hade varit lite mysigare om dom inte släppt upp Balrog i början av matchen, det ska väl inte behöva ta drygt 29 minuter innan vi gör vårt första mål. Men jag antar att det inte är helt lätt att tagga till för en sådan här match, det är ju inte direkt glamour i folktomma Botkyrkahallen.
Åttonde segern i rad, åtta segrar och 75 gjorda mål. Inte illa, eller hur?

Jag brukar försöka ta mig till bortamatcherna i Stockholmsområdet, men idag lockade det inte att åka till Botkyrkahallen efter jobbet.
Det var skönare att åka direkt hem och få en drink serverad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0