Lite fiskar?

Men hör ni, så jag ser ut!
Är prickig som om jag fått fläcktyfus, hur nu det ser ut.
Jag vet att det kommer att lägga sig, men just nu är det inte roligt.
Ångrar inte att jag trådade, men jag önskar att det här går bort så fort som möjligt.



Skulle vilja ha lite sådana här fiskar hemma.
Tänk vad skönt att sätta ner dom trötta fötterna bland fiskarna och låta dom äta sig mätta.
Det killar så där lagom och fötterna blir fina efteråt.

*     *

Just "dansar" Björn Ranelid på min TV, vad säger man?

*     *

Dags att gå till optikern i morgon, verkligen på tiden.
Det känns som att min syn har försämrats ordentligt sedan jag sist var där.
En del dagar känns det som att jag skulle behöva skaffa käpp eller hund.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Inga fiskar på mina föttet

2011-02-05 @ 00:18:26
Postat av: Anonym

vad tycker du om att läsa i en blogg? kram!

2011-02-05 @ 00:56:07
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0