Ny leksak och vem ÄR far till alla barnen?

Tomten är far till alla barnen, glöm det.
Det är ju Ziona Chana som i alla fall är far till 94 av dom.
Dom samsas(?) 181 familjemedlemmarna i ett fyra våningar högt 100-rums hus.
"För hushållssysslornas och den allmänna ordningens skull är familjeskaran organiserad med närmast militärisk disciplin. Äldsta hustrun Zathiangi, 69, är högst i rang bland fruarna som bor tillsammans i stora gemensamma sovrum.Efter ett noga upprättat rotationssystem bjuds de sedan in för att dela säng med maken – allt för att bevara familjefriden."
Ja, vad ska man säga?

*     *

Jag hade finbesök på jobbet idag, lilla prinsen kom och lämnade min julklapp som efter olika turer nu kommit hela vägen från Kina.

         

Underbart med nya leksaker! Nu behöver jag inte använda någon av datorerna eller iPhonen när jag ska surfa, nu har jag en alldeles egen surfplatta också.

*     *

Det här gillar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0