Snoriga pussar

Idag bara 15 minuter sen till jobbet, tack för det SL.
Som sagt, det är ju nästan som att komma i tid.
Fast det är klart, jag kan ju flexa fram till kl 9 så det spelar ju ingen roll om jag kommer till jobbet 7.30 eller 7.45.

*     *

Vi var många som inte var helt nöjda med att TV-golvet inte var på plats i Tibblehallen igår när vi satt där i våra soffor och såg Caperiotäby piska till Dalen. Förklaringen till att golvet inte fanns på plats känns ju som att det är någon som inte riktigt säkerställt att allt var klart inför TV:s ankomst.
Dörren där golvet skulle lastas in var inte framskottad, så simpel är den förklaringen.

*     *

Det är kanske bäst att se till att pappas gamla stryktipsrad inte försvinner bort någonstans. Jag vet inte hur många år han har använts sig av den, men jag har då aldrig hört talas om några vidare stora vinster.
Ännu så länge vill säga.

*     *

Sonen bjöd ut oss till obygden på fika i kväll.
Så otroligt mysigt att få lite snoriga pussar av prinsessan.

*     *

I morgon bitti bär det av mot Nykvarn och två dagars konferens.
Det känns egentligen som att jag inte har tid att vara borta två dagar från jobbet, men det är väl bara att jobba (ännu) hårdare på fredag för att försöka komma ikapp lite.
Men jag ser ändå fram mot att få tillbringa dagarna och förhoppningsvis en trevlig kväll tillsammans med mina underbara kollegor.

*     *

På tal om underbara kollegor, idag var sista dagen jag jobbade tillsammans med en av dom absolut finaste.
Jag kommer att sakna dig så mycket, men det vet du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0