Mina hjärtan

Stormvarning, hur kul låter det?
Jag ser ju inte direkt fram mot promenaderna till och från Karlberg i snöglopp och elände.

*     *



Tänk att idag är det sju månader sedan lilla prinsen föddes.
När man ser honom nu är det nästan svårt att komma ihåg hur liten och tanig han var när han fick komma hem efter tre månader på sjukhuset. Nu ska han snart ut på långresa, han ska åka och hälsa på moster i Melbourne, Australien den lilla rackarn. Det är inte utan att mormor är lite avundsjuk, hon skulle också vilja komma iväg till Australien och Thailand nu.
Jag hoppas att jag hinner få träffa honom innan han åker iväg, sedan kommer han ju vara bortrest i fem veckor.

     

Jag hade hoppats på att träffa prinsessan i helgen, men jag fick bara träffa hennes skäggiga pappa i stället. Lilla skruttan har feber igen, inte kul alls.

*     *

Pappa blev akut inlagd på sjukhuset i helgen och mamma ska in för planerad operation i nästa vecka, hej och hå. Det är mycket nu.




Kommentarer
Postat av: Annika Persson

Vad intressant dina poster är. kommer med all säkerhet att läsa dina inlägg igen! :) Ha en rolig vardag (:

2011-02-23 @ 14:40:39
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0