Vill följa prinsen

Nu skulle jag vilja göra som prinsen, sätta mig på ett plan och åka mot solen.



Jag får väl nöja mig med rapporter från dom soligare delarna av världen ett tag till antar jag, men måste försöka komma iväg någonstans inom en inte allt för avlägsen framtid. För något år sedan stack vi till Rhodos dagen efter innebandyfinalen, det kanske vore något.

*     *

Idag var det tårta igen på jobbet, men idag behövde jag inte gråta medans jag åt den som jag fick göra förra veckan när Kjell slutade.
Idag firade vi att vår "lilla" Pernilla fyller 30 år.

Ganska intressant det här med hur man upplever åldrar.
Jag kan ju inte fatta att jag är så mycket äldre än Pernilla, jag tycker ju att vi alla på jobbet är ungefär i samma ålder.
Min gissning är att Pernilla inte tycker likadant :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0