Inte alls något Fiasco

Vilken njutning det här var!



Sofia på Fiasco och hennes elev, som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på, tog så otroligt väl hand om mig idag. Att få håret tvättat och sedan en hårbottenmassage medans man sitter tillbakalutad i en massagestol var något som i alla fall inte jag har varit med om tidigare.
Så skönt och avkopplande, precis vad jag behövde.
Sedan fick Sofia fria händer med håret, men hon ville inte ändra så mycket utan klippte bara upp lite så att mina fantastiska lockar kan titta fram lite mer. Eller lockar och lockar, håret kröker ju på sig lite i alla fall när det blir lite kortare och lättare.
Det lär bli fler besök på Fiasco.

*     *

Närvarobidraget ramlade ju in på kontot igår så det var inte mycket annat att göra än att se till att det vandrade vidare till dom som tycker att vi står i skuld.

*     *

Tror det är bäst att jag kommer i säng så fort som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0