Mera guld till Storvreta?

Fick en inbjudan idag med posten, en inbjudan till klassfest.

Det är något företag som kallar sig klassfest.com som ordnar detta för en inte så billig penning, nu verkar dom ha bjudit in min årskull från nian. Sist jag var på något sånt här, det måste säkert vara 10 år sedan, så var det faktiskt kul. Den gången var vi på Flustret och jag har för mig att hyfsat många från klassen var där, det är ju faktiskt riktigt kul att träffa dom gamla klasskompisarna och dom som gick i parallellklasserna.
Få se att dom är lika unga och stiliga som då när det begav sig.
Jag har inte kollat upp datumet ordentligt, men det är inte alls omöjligt att jag tackar ja.



Vem/vilka ska få UNT-guldet för bästa uppländska idrottsprestation 2010?

Det valet är ju självklart, eller hur?
Här kan du lägga din röst på Storvreta IBK, regerande svenska mästare i innebandy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0