Så slö

Det nya årets första dag har tillbringats mestadels i soffan, en riktigt slö dag.
Måste erkänna att den varit mer slö för mig än för han som "ansvarar" för snöskottningen, jag vet inte hur många gånger han varit ut och skottat det senaste dygnet.

Igår skulle vi äta hummer och lite senare på kvällen skulle det ätas oxfilé minsann.
Nu blev det ju inte riktigt så eftersom vi blev så mätta av den stora hummern att vi inte orkade äta mer mat. Det gjorde att vi inte gjorde som en massa andra idag och frossade i bakispizza, vi frossade i oxfilé i stället.
Det funkar lika bra på nyårsdagen kan jag tala om.



Håriga killen gillar verkligen inte det här med snö och kyla, det är inte lätt är så liten så man knappt kan ta sig fram när plogbilen inte varit här och gjort sitt. Och det är inte alls kul att gå ut och kissa när det är kallt, trots att man är vinterklädd.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Läste din kommentar i Peter Bohlins blogg.

Måste bara säga att den var riktigt bra samtidigt som jag måste skriva ett svar till dig. Om feta ska betala mer skatt, borde inte de anorexismala också betala mer skatt. De utnyttjar ju sjukvård och psykologer också? Det är väl lika mycket en sjukdom som fetma är. Nästan så att anorexia är värre sjukdom, eftersom det oftast beror på psyket och att det lätt går att ändra. Fetman kan vara genetiskt och inte gå att göra så mycket åt i vissa fall...

2011-01-02 @ 16:17:44
URL: http://jennyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0