Titta under sängen?

Vaknade i morse och hörde hur regnet fullkomligt forsade ner utanför fönstret.
Göteborgsväder, tänkte jag och såg framför mig hur vi skulle få sitta inne hela dagen. Men nu har det slutat regna och det ser ut som att det kan fortsätta att vara uppehåll, så vi tar oss antagligen ner på stan en stund. Det finns väl alltid några affärer som behöver ett besök, men jag vet inte om jag har råd att "tjäna" så mycket mer på diverse reor.
Men man vet aldrig, rätt vad det är så står jag där med ett fynd igen.

Våra hyresvärdar kom hem en sväng igår så det blev en trevlig kväll tillsammans med dom. Middag på den lokala resturangen och så hem för kaffe och en massa prat. Någon whiskey slank väl också ner får jag erkänna.
Nu har dom åkt vidare och vi har lägenheten för oss själva igen och nu vill det till att vi äter upp all maten vi har här innan vi drar vidare lite söderut.

* * *

Slukhål!
Visst låter det sjukt läskigt!
Tänk att hitta ett sådant under sängen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som en trevlig träff med sina hyresvärdar!

2011-07-22 @ 11:53:58
URL: http://zorinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0