En sväng till Gudinge

Tillbaka hemma efter några dagar i Gudinge.



Skönt att komma bort ett par dagar, att börja semestern med att koppla av några dagar.
Som iPhone-beroende har jag haft det lite jobbigt med att mobilnätet är inte utbyggt så att det går att vara ute vid kusten och fortfarande ha kontakt med övriga mänskligheten, men det går ju att uthärda i några dagar med uppkoppling någon minut då och då.

Vi har haft väldigt skiftande väder under dom här dagarna, från underbart solsken till blixtar och åska som smällde över sjön.

           

Prinsessan kom också ut och andades den där havsluften som man blir så otroligt trött av.
Det är som att man inte kan hålla sig vaken till kvällsdags där ute, jag är otroligt trött ända tills jag lägger mig i sängen. Då ligger jag där och stirrar i taket i stället.



Båten hade precis kommit i sjön och skulle provköras, och Prinsessan fick göra sin debut i flytväst. Det var inte så kul att sätta på sig flytväst till att börja med, men sen när hon kom i land igen ville hon inte ta av den.

"Kom igen nu då!"
"Kämpa!"
Prinsessan ville gärna hjälpa farmor att heja när vi tittade på matchen mellan Sverige-Japan.
Men det hjälpte inte att vi hejade för fullt på Storvreta-Jossan och dom andra damerna, vi får ta nya tag och heja fram dom till bronset på lördag i stället.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0