Farliga groddar och värmande sol

Det är ju det jag alltid har sagt, det är inte bra att äta groddar och sånt.
Nu verkar det ju rent utav vara livsfarligt.
Tur att jag håller mig borta från sådana saker.

* * *

Idag har jag inte varit till någon nytta, bara vandrat mellan soffan och solstolen.
Mer behöver man väl inte göra en sådan här dag, eller hur?



* * *

Tydligen gäller det att vara försiktig med festinbjudningar via Facebook, men jag gissar att jag är lite överårig för att få en sån invasion. Men vilket gardenparty det kunde bli här, om det dök upp 1500 festsugna människor. Då fick jag väl lov att ta hit brollan och hans band så att alla hade något att dansa till.

* * *

Tänk att en Big Brother-säsong är över och jag har klarat mig från att se ett enda avsnitt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0