Illa, jag mår illa.....

Tänk att äntligen, äntligen är det dags för den där semesterresan som man gått och längtat efter och väntat på. Man kliver glatt på flygplanet, klämmer sig ner i det trånga sätet, äter lite av maten som smakar som vanligt frysmat och så bara väntar man på att komma fram. Ser framför sig hur man ska kasta på sig badkläderna och bara njuta av sol och bad.
Jag gissar att det var så för dom som åkte med Ving till Turkiet igår, dom hade antagligen inte tänkt sig att första semesterdagen skulle tillbringas på sjukhus efter det att dom blivit matförgiftade på flyget. Ingen vidare start på resan direkt, att fylla spypåsarna redan i transferbussen från flygplatsen.
När jag läser det här så är jag glad att jag för det mesta avstår från att äta flygplansmaten.

* * *

Så jag har skrattat på jobbet idag, med och åt mina underbara kollegor.

* * *

Vi behöver tydligen inte vara oroliga nästa vecka, om vi nu ska ut och cykla i Tranås.

* * *

Nu hoppas vi att knät håller Josefine Öqvist, vi vill ju se Jossan spela i VM.

* * *

Flera på jobbet klagar över att dom inte kan sova om nätterna, undra på det när det är så otroligt varmt. Men tydligen ska vi få sämre väder lagom till helgen, någon som är förvånad?

* * *

Full, kåt och ute i en hage, ingen lyckad kombination för den här killen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0