Ja, det är supporten

Håriga killen han pratar och pratar, synd att vi inte förstår vad han säger.
Han ska vara hos oss till söndag eftersom hans matte och husse idag bestämde sig för att sticka till Mallorca en vecka.
Tur att gammelhusse jobbar hemma i morgon så att den håriga kan vara här hos oss.



Lilla syster förvånade mig och resten av världen idag, hon köpte en ny telefon i stället för den där som hon har haft sedan stenåldern någon gång. Nu fick jag försöka vara lite mobilsupport, men det är svårt att vara det på distans och på en telefon som jag inte har en aning om hur den fungerar.
Men lite hjälp var jag tydligen till i alla fall.

* * *

Fredag i morgon, men ingen vanlig fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0