Stafettbloggen går i mål

Staffettbloggen är inne på upploppet, Carl Göransson får springa över mållinjen med pinnen i handen utan att lämna den vidare till någon ny bloggare.

Stafettbloggen är bloggen där UNT's sportchefer Lans & Legue har bjudit in sina Facebook-vänner att blogga en vecka, vid en snabb räkning så är det 82 olika personer som har varit med och skrivit. Det betyder 82 veckor där vi fått följa kända profiler både inom sportens värld och utanför, och så har det varit en och annan som ingen människa hört talas om innan.
Jag hade tex glädjen att få skriva vecka 7.

   

Det blev lite upprörda känslor när jag lade upp en bild på bloggen och sa att UNT sponsrat mig med en bil under min vecka, det kom någon kommentar om hur man kunde göra så samtidigt som människor blev uppsagda på tidningen. Legue berättade senare att dom fått frågor om bilen, trots att jag i slutet av veckan skrev att det ju naturligtvis inte var så att jag fick någon bil med min bild på.
Men visst hade det varit lite coolt om det hade varit så.



* * *

Idag hade jag häcken full på jobbet, fick verkligen se till att koncentrera mig på en uppgift och inte försöka hålla koll på allt nytt som rullade in. Som tur är så har jag ju dom bästa kollegorna som ser till att jag får skratta och skingra tankarna när det är dags för paus.
Vilka lysande idéer vi kläcker vid fikabordet.
 
* * *

Jag inser att det är en bra bit kvar tills jag blir riktigt lycklig, lever tydligen i någon sorts vemod och känslokyla nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0