Go Falun!

Jag hade tänkt att dom här sista dagarna under min sjukskrivning skulle jag få sitta ute på terassen i solen, läsa lite och bara samla krafter till att börja jobba igen. Nu blir det ju inte alltid som man har tänkt, idag ville solen inte titta fram riktigt och dom korta stunderna den gjorde det blåste det ju så att det inte var skönt att sitta ute ändå.



Jag var på möte med mina tanter i kväll så jag missade att se matchen, Falun-AIK.
Men jag fick glädjande sms under kvällen och kan bara gratulera Falun till att ha fått till en femte och avgörande match i kvarten. Spännande att se om dom kan stå emot i Solnahallen, nästan så att jag skulle kunna tänka mig att ta en sväng dit för att kolla.

Blir det ett västkustavgörande i ena semifinalen tro?
Warberg kommer väl att välja Pixbo och så får vi dvs Storvreta möta segraren från söndagens match i Solnahallen.
Hur lång tid tar det att köra till Falun, 18,5 mil?
Det är väl ingen fara, det gör ju Brolle flera gånger i veckan.
Men till Solnahallen kan jag ju gå från jobbet......
Ja ja, det blir nog bra med den saken.

* * *

I morgon ska jag hämta håriga killen, härligt att få mysa lite med honom igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0