Heja gråa laget!

Snart vet vi, snart vet vi vilka vi får möta i semifinalen.
Efter TV-matchen mellan AIK och Falun, ska Warberg tala om vilket lag dom väljer att möta och dom flestas gissning är väl att det blir Pixbo. Det betyder att Storvreta får möta segraren av AIK och Falun. Vinner AIK blir första match på torsdag i Katrineholm och vinner Falun har vi hemmaplansfördel och första match är på onsdag.
Jag kan som sagt inte bestämma mig för jag vill att vi ska möta, så det kommer bli en otroligt spännande match.

Jag hoppas att Sven och Glenn håller hårt i sina domarpipor och dom lyckas hålla en bra nivå på matchen, vi vill ju slippa en massa snack om att det var domarna som avgjorde matchen.
Så, heja gråa laget!

Och för att citera Rune, i kväll gäller det att Conny fixar sina gul-svarta ögon …



Jag satt och slumrade i solen ute på terassen när L-P ringde och sa att han tar med sig en kvinna hem över natten. Så det kan bli....

* * *

Jag är tydligen lite manlig av mig, för visst åker mobilen fram där ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0