2-0

Det blev en ganska stillsam 50-årsfest och extra stillsam för mig pga armen.
Jag fick lite undrande blickar från andra festdeltagare när jag hade min iPhone liggande framför mig och kollade på den ideligen medans vi åt, men när dom fick höra vad det var jag tittade på verkade inte någon misstycka.

Jag måste ju ha koll på hur det gick i vår match mot Caperiotäby. Till min glädje kunde jag konstatera att även den här matchen segrade det laget som vill spela innebandy och inte ägna sig åt andra lekar, Caperiotäby fortsatte tydligen följa sin underliga matchplan.
Hannes Öhman verkar inte speciellt imponerad av motståndarna.
Caperiotäby är i brygga, men jag hoppas att dom kan lugna ner sitt fegspel och spela innebandy i morgon. Så vi slipper sitta där och vara rädda för att någon ska bli skadad.

För i morgon är det dags igen, den tredje och förhoppningsvis avgörande matchen i den här kvartsfinalen mellan Storvreta och Caperiotäby.
Ni som av någon anledning inte kan vara på plats i Fyrishov kan följa matchen på TV4 Sport med matchstart kl 19.15. 

* * *

L-P fick ett samtal från en kompis som ville ge honom två biljetter till dagens aktiviteter på Studenternas. Eftersom han tackade nej till det erbjudandet av någon anledning så har jag fortfarande aldrig upplevt någon bandyfinal, men det är inget jag sörjer över direkt.

* * *



Min lilla prins är ju just nu på resande fot. Efter att ha varit i Hong Kong, med en avstickare in i Kina till Shenzhen, fortsatte han till moster i Melbourne. Efter det har han åkt vidare till Thailand, tillbringat några dagar i Bangkok och nu kommit till Phuket. Där bor han på samma hotell som vi bodde på när vi var där förra året, dom fick tom samma rum som L-P och jag hade då.

Gissa om mormor är avundsjuk!

   




Kommentarer
Postat av: Cicciilia

Hej! Kul att du tycker om min blogg! Och Tack!

Ja vi ses väl i Fyrishov ikväll då! Ses!

2011-03-21 @ 14:06:38
URL: http://cicciilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0