Röd mitella?

Igår var prinsessan här och piggade upp farmor.
Jag kunde inte låta bli att skratta när vi skulle äta middag, där sitter vi två tjejer och får hjälp med att få köttbitarna uppskurna på våra tallrikar.
Men jag tycker nog att jag, trots att jag äter med vänster hand, har något bättre bordsskick än prinsessan.



Idag tänker jag försöka ta mig ut på en promenad, har inte vågat gå ut själv tidigare eftersom det är så dåligt plogat och mycket is kvar. Men idag ser det ut att bli ett underbart väder så jag vågar mig nog ut, men jag lovar att jag går försiktigt och undviker isfläckar.

* * *

En röd mitella skulle jag behöva till i kväll, det är ju äntligen dags för match igen.
Semifinal 1, Storvreta - Pixbo

Pixbos tränare Vidar Jonsson blev lika förvånad som alla andra när Warberg inte valde dom utan Falun, Pixbos uppladdning inför kvarten har ju fram till i måndags kväll varit inriktad på matcher mot Warberg.
UNT:s Mathias Rutegård har gjort en bra längre intervju med Storvretas tränare Thomas Brolle Brottman, men den finns tyvärr bara att läsa i pappersupplagen av tidningen.  

Må bästa laget vinna, och må det vara Storvreta!

* * *

Är väldigt glad över att prinsen befinner sig i Bangkok och snart är på väg hem igen, det ser inte alls bra ut där nere vädermässigt nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0