Gäsp!

Tänk att man kan bli så trött av att göra ingenting.
Idag har jag haft sällskap hemma och inte gjort annat än latat mig, tog en liten tuppis ute på terassen i solen på eftermiddagen.



I morgon däremot kommer det att bli liv i luckan här hemma.
Tack vare att L-P jobbar hemma i morgon kan prinsessan komma hit och vara här medans pappa och mamma går på begravning i morgon. Hade jag varit ensam hemma så hade jag inte vågat ha trollungen här, inte lätt att hålla reda på en sådan liten parvel med bara en arm i brukbart skick.
Men nu får jag njuta av att ha hennes sällskap, det ska bli mysigt.

* * *

Det blir en bra uppvärmning inför kvällens match, semi nr 2 Storvreta-Pixbo.
Matchen går nere i Göteborg, Lisebergshallen och vi som inte kommer att vara på plats där nere ser så klart matchen på TV4 Sport med start 19:15 .


* * *

Jo, ett av rådjuren kom och kollade till mig idag igen.
Trevligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0