Så surt

Vilken match det var igår, synd att fel lag vann bara.
Det kanske var mitt fel, eftersom jag hade med mig en kollega som höll på våra motståndare?
En kul match var det i alla fall, med riktig slutspelsstämning.
Det som finns att säga om matchen, det säger Brolle här.

*     *

Det känns riktigt surt att jag fortfarande har sådan huvudvärk, det onda har ju hållit i sig ända sedan onsdagen nu.



Idag skulle jag ju på tjejfest hos bästa Pernilla, en födelsedagsfest som jag verkligen sett fram mot. Drinkar och lite ätbart hemma hos Pernilla och sedan ut på lokal för att dansa loss. Jag kan knappt komma ihåg när jag senast var ute och rörde på mig, hade verkligen behövt den energikicken.
Hade festen varit i Uppsala och inte i Stockholm så hade jag kanske kunnat vara med en stund i alla fall, men nu känns det som ett alldeles för mycket med två timmars resa dit och sedan övernattning.

Jag får hoppas att tjejerna får en kanonkväll, även om det naturligtvis hade varit ännu bättre med mig på plats.

*     *

Ser att nya landslagsledningen är uttagen, det kan ju bli hur bra som helst.
Bra där, Ingrid!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0