Maskrosor och askmoln

Idag har jag försökt eliminera lite maskrosor, men tyvärr så syns det knappt att jag varit ute och jobbat. Jag fick avbryta efter att ha fyllt en hink, axeln och ryggen ville inte vara med och leka mer. Så maskrosorna leder stort är jag rädd, men det ser i alla fall inte lika illa ut nu som innan vi klippte gräset häromdagen. Innan dess hade vi ju nästan en gul gräsmatta.



Nu får banne mig det här nya askmolnet hålla sig borta, i alla fall tills E har kommit hem.
Vi har väntat på och saknat henne i ett drygt halvår så nu får banne mig inget askmoln sätta stopp för att hon ska komma hem till oss. Just nu är hon i San Diego, sedan åker hon via LA och London för att komma hem på onsdag.

* * *

Var det här bra reklam för nätdejting, eller?
Om han får 800 svar, hur många får då andra karlar?

* * *

Det var inte vackert men ändå, det blev bikinidebut idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0