Mingel

Idag smög jag mig med på ett mingel efter jobbet, bara för att jag ville få lyssna på duktiga Peter Johansson. Dom flesta som vi pratade med där visste tyvärr inte vem Peter är och det var många som ägnade sig åt att knyta/bevara kontakter och mingla och dom tog sig inte tid att lyssna på en riktigt duktig artist.
Jag gissar att det måste vara otroligt tråkigt att spela på en sådan tillställning där folk knappt märker att man spelar men Peter sken som en sol ändå.



På vägen hem fick vi sällskap med finaste lilla pojken.
Han och hans mamma kommer att vara hemma över helgen, så mysigt att ha dom här.

* * *

Ska gå och ta en bröstbild i morgon, och så lite sjukgymnastik. Fullt upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0