Mot Utsikten

I natt hade jag inga mardrömmar, som jag kommer ihåg i alla fall.
Det kanske motade bort dom att jag skrev om dom igår.

* * *

I kväll har vi varit och fikat hos finaste Prinsessan, så otroligt mysigt att sitta och prata med henne. Inte för att jag förstår allt vad hon säger, men ändå.

* * *

Många jag träffar vill placera min dialekt i Norrland, trots att jag aldrig bott mer norrut än Storvreta dvs ca 1,5 mil norr om Uppsala. Men efter att ha läst om den här undersökningen så ska jag väl kanske ta det som något positivt.

* * *

I morgon bär det av till Nynäshamn för två dagars konferens.
Det ska bli otroligt kul att få träffa alla kollegorna från hela landet, jag vet att vi kommer att få två trevliga dagar tillsammans och framför allt att vi kommer få en kul kväll i morgon.



Det här kändes bra att läsa, det betyder att jag inte behöver ha dåligt samvete för att jag så gärna vill få ut min bleka kropp i solen så fort det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0