Inga läderbrallor?

Vi började titta på filmen "Midnight Express", en riktigt hemsk film från -78 om en amerikansk kille som hamnar i turkiskt fängelse efter att ha försökt smuggla hasch. Den filmen var det som jag tänkte på när vi var i Jugoslavien och paret som vi tvingades dela rum med började röka på. Jag såg framför mig hur någon skulle rapportera det och vi skulle hamna i jugoslaviskt fängelse, det var ju inte riktigt så jag ville ha min semester. Som tur var så behövde vi bara tillbringa en natt i det sällskapet och jag kunde andas ut.

* * *

Betyder det här att jag måste sluta med läderbrallor, piercingar och "come fuck me"-stövlar? Jag kan i alla fall ha klackar ett litet tag till, alltid något.

* * *

Jag vet inte hur snorungarna(?) som försökte ta sig in i uttagsautomaten här i byn tänkte, men dom lyckades inte så där jättebra i alla fall. Varken med att tänka eller att komma över pengar.

* * *

Kom precis på att den där undersökningen gällde engelska kvinnor.
Jag fortsätter nog vara mig själv, även om det inte innebär så mycket läderbrallor och stövlar.
Men kanske någon kort kjol och klackar.

* * *

Som sagt, han har en del att förklara.

* * *

Filmen är så obehaglig så jag stänger av innan jag får mardrömmar av den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0