Sömn är överskattat

Det här med att gå i säng lite tidigare det funkar ju inte så där jättebra när man har sötaste lilla killen här. Allra helst inte när han inte alls tycker att man behöver gå och lägga sig, det är ju mycket roligare att vara uppe och busa.

* * *

Så har då kungen talat ut, men inte kom det väl fram så mycket av det?
Jag hörde bara en kortare del av intervjun på nyheterna, men vad jag förstod så kunde kungen inte påminna sig att han varit i någon sådan situation som det stått om i tidningarna.
Ja, vad vet jag?
Men det var väl ingen som trodde att kungen skulle berätta om några vilda sex- och spritpartyn bland diverse löst folk? Varför är det förresten bara kändisar som går på sådana partyn? Jag har minsann aldrig blivit inbjuden till något och alla mina kollegor förnekar bestämt att dom varit på något sådant party.

* * *

Så är den klar, landslagstruppen som ska försvara Sveriges heder och ära i VM i sommar.
Kul att Josefine Öqvist får förtroendet trots att hon är nyopererad.

Jossan, se till att vara hel nu och visa världen vad Storvretatjejer kan göra!

* * *

På tal om landslag så kommer några representanter från herrarnas landslag till mitt jobb i morgon. Men jag ska väl kanske inte hoppas på att min favorit kommer igen?
Men jag åker i alla fall inte hem förrän jag kollat vilka det är som dyker upp, det kan ju vara något trevligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0