Nu är staken framme

Igår bestämde sjukgymnasten och jag att vi ska försöka klara oss utan varandra ett tag, vi får väl se hur det går. Vi tar väl en månad i taget och ser hur det funkar.

* * *



Håriga killen tar det här med att adventspynta med ro.
Jag vet att det inte är helt OK, men jag tände stakarna i fönstrena redan idag. Och visst är det väl helt underbart mysigt att se hur alla husen lyser upp och ser välkomnande ut helt plötsligt.
Ljusslingan runt huset ska också tändas, men det får bli i morgon.

* * *

Jag har fått några utslag som svider och kliar i ansiktet, hela kinderna.
Det ser fan i mig inte klokt ut!
Det hettar och kliar och huden blir alldeles torr.

* * *

Jag måste vässa armbågarna under helgen så jag kommer in på måndag.

* * *

Det här låter ju inte bra, en dubbelstorm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0