Ont, det gör ont



Rullade ur sängen som vanligt en stund före kl 5, men när det var dags att ta mig iväg mot tåget insåg jag att det var bara att proppa lite tabletter, krypa ner i sängen igen och försöka sova bort huvudvärken från helvetet. Det fick bli ett mail till jobbet att jag skulle jobba från köksbordet när jag vaknade. Jag ställde klockan eftersom jag annars var rädd att jag skulle sova halva dagen, och när jag vaknade kändes det lite bättre i alla fall.
Nu i kväll har jag fortfarande lite huvudvärk men inte alls så illa som i morse.
Hoppas att en natts sömn ska hjälpa.

* * *

Jag blir så jädra less på människor som ställer upp i olika doku-såpor och sedan gnäller över hur dom framställs och hur illa behandlade dom blir. Om man med egen fri vilja söker till något sånt måste man väl ha tänkt igenom allt och även, som i det här fallet, tänkt på hur det kommer att påverka barnen.

* * *

Kollar på Warberg-Pixbo, just nu står det 5-4 och jag hoppas att tar det här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0