Familjehelg

Det här blev en riktig familjehelg.
När jag kom hem från jobbet i fredags hade prinsen kommit hit med sina föräldrar och håriga killen och hans matte var också här. Och så på lördagkvällen kom prinsessan och hennes mamma och pappa också, så då var familjen nästan fulltalig, det var bara K som saknades.

Det här var första gången som kusinerna lekte tillsammans, härligt att se hur glada dom blev när dom träffades.

* * *

Idag har det ju varit alla pappors dag, och när vi kom hem till min pappa för att gratulera var mina syskon där. Härligt att få träffa dom också, en riktig familjehelg.

* * *

Nu säger dom att vintern är på väg.
Det är väl omöjligt att skjuta upp det längre, men det har varit så skönt att slippa kylan tills nu. Blir det så illa att vi får sota för det under dom kommande månaderna? Jag ser ju inte fram mot att vandra fram och tillbaka från Karlberg i -25.

* * *

Ny vecka utan några kvällar inbokade, det kanske kan bli ett biobesök om jag har tur.
Men då är ju problemet, vad sjutton ska man se för film?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0