En helt vanlig onsdag

Det finns bra dagar på jobbet, och så finns det mindre bra.
Idag känns det som att det var en av dom där mindre bra.
Ibland händer det saker som man har otroligt svårt att förstå hur det går till, men som tur är så löser det mesta sig förr eller senare.

* * *

Så otroligt skönt att åka bil hem från jobbet, ren njutning.

* * *

Mika Kohonen fortsätter i finska landslaget, han siktar mot nya VM-guld sägs det.
Kul att han fortsätter, men det där guldet ska väl hem till Sverige igen?

* * *

Piloterna somnar på jobbet, det låter inte bra.
Visst är det olämpligt om dom har så långa arbetspass att dom inte pallar, men piloterna jobbar i par och dom kör ju mest på autopilot under själva flygningen vad jag förstår.
Helt ärligt så skulle jag bli mer orolig om den som kör bussen somnar.

* * *

Jaha ja, i morgon ska jag tydligen ha en kosmetikdemo hemma hos mig.
Kul om jag hade bjudit in gäster till den i tid och inte behövde vara ute i sista minuten.

* * *

Fettreducering, kan det vara något?

* * *

Tunnelbanan på morgonen, det är ingen lek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0