Poff, så var den helgen över

Jag vaknade alldeles för tidigt i morse, försökte somna om men det var tji.
Men det gjorde inte så mycket att jag rullade ur sängen tidigare än jag hade tänkt, jag hade ju sällskap av lilla prinsen. Underbart att få ha honom här en stund.
Jag hade hoppats på att få gosa en stund med prinsessan också i helgen, men hon håller på och packar inför flytten.

* * *

Nya knep av järnvägsbolagen, nu kör man inte bara med förseningar utan nu skickar man iväg tågen en timme för tidigt utan att meddela passagerarna detta.
Grattis Veolia, ett bra sätt att skaffa nya kunder.

* * *

På måndag kväll väntar en av säsongens mest spännande matcher i Fyrishov.
I en match mot Caperiotäby kan vad som helst hända, det kommer bli sjukt spännande.
Så gör mig gärna sällskap i hallen och hjälp mig heja fram killarna till seger. Skulle du av någon anledning inte kunna vara där så finns det flera alternativ att följa matchen. Via direktrapporteringen på UNT, via webb-TV hos Svenska Spel om du har spelkort och så Noél Johanssons webbradio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0