Tänk att få bjuda på en rumpchock


Tänk att få vara med i "Let's dance"!

Seriöst så skulle det vara otroligt kul att få göra något sånt.
Tänk att få träna och lära sig dansa på riktigt, att få träna och lära sig av ett riktigt proffs.
Dom tränar ju så otroligt mycket, det måste vara den bästa och roligaste bantningskuren man kan vara med om.

När jag skrev på Facebook att jag skulle vilja vara med, så fick jag en kommentar där frågan var om det skulle vara läge för en rumpchock då. Och det kan jag ju lova att någon sorts chock skulle jag antagligen bjuda på.

Frågan om rumpchock är ju befogad, det har ju hänt ett par gånger att jag bjudit mina medpassagerare på tåget på en sån. Så kan det gå när det är bråttom på morgonen och kjolen fastnar på något vis, men då är det bara att låtsas som inget har hänt och hoppas att man kunnat få medpassagerarna att le lite på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0