Vad hände?

Vilken härligt kort vecka det här är, skönt med bara fyra arbetsdagar.
Det kanske vore något, att jobba fyra dagar och vara ledig tre?

* * *

Igår en trevlig kväll med ost- och vinsmakning, det smakade nog lite för gott för jag har varit ovanligt trött idag.

I kväll satte jag mig i soffan för att, som jag hoppades, se Storvreta stänga semifinalen och besegra Falun. Det jag fick se var en förnedring.
När matchen var slut stod vi där med byxorna nere och hade blivit ordentligt uppsmiskade, det var knappt någon i laget som ens fick godkänt.
"Nu ska jag skämmas i bussen", sa Mika Kohonen till UNT efter matchen och han är inte den ende som fick göra det.

Ny match på måndag, en avgörande match där jag hoppas och tror att det är ett helt annat Storvreta som taggade går in för att nå ända fram till finalen i Malmö.

Jag åker ner till Malmö hur det än går, men det skulle ju vara otroligt kul att få se Storvreta försvara titeln och ta med sig bucklan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0