Poor

Allt det där som jag tänkte skriva efter måndagens match, jag tror jag hoppar över det.

* * *

Vad tycker ni?



En vecka på Rhodos i månadsskiftet april-maj låter väl helt OK?
Tror banne mig att vi ska satsa på det, åka iväg någonstans helgen efter det att vi varit i Malmö och firat ännu ett SM-guld.
Vi var till Rhodos den tiden för något år sedan och det var riktigt skönt. Lagom varmt, grönt och fint och turistinvasionen har inte kommit igång ännu. Tyvärr är det ju kallt i havet, så är man inte vinterbadare så får man hålla sig till poolen. Men det är helt OK för mig, får jag bara sol på den bleka kroppen så är jag nöjd.
Vi får väl klura på det lite till, men det vore otrolit skönt att komma iväg.

* * *

Är det här rysskylan?

* * *

I morgon blir det kontoret vid köksbordet, ska få besök av någon från Vattenfall som vill byta ut en mätare. Skönt att slippa gå upp så tidigt, men det blir allt lite tråkigt att sitta ensam hemma utan mina härliga kollegor. Dom där som antingen är snillen eller ser smarta ut, och så alla andra så klart :)

Eftersom man jagar mig från engelskakursen och tycker att jag sköter mig dåligt så ska jag försöka att passa på att ta en konversationsklass när jag sitter här hemma, det lockar inte men eftersom jag inte testat det tidigare så ska jag väl inte döma ut det ännu.
Det kanske är riktigt kul, vad vet jag?
Jag måste väl i alla fall försöka jobba mig upp från "poor" till något bättre, se till att jag kommer genom några avsnitt så jag slipper ha dom jagandes på telefonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0