Kalas med kollegorna

I torsdags hade vi kick off på jobbet och det hela avslutades med en kul kväll på Golden Hits.
Jag hade aldrig varit där tidigare, men det var riktigt kul.
En bra show som fick oss i riktig partystämning, underbart att få dansa loss med alla mina härliga kollegor.
Förresten, har jag sagt det att jag har världens bästa kollegor?
En tråkig besked kom tyvärr under dagen, att ca 100 personer på vår del av företaget kommer att få sluta sin anställning senast till sommaren.
Nu valde vi att låtsas som att vi inte hade hört dom nyheterna och njöt av att ha kul.  

Här kommer ett tips som jag tycker ni ska ta till er:
Har ni inte sovit på tre nätter, tänk på det när ni går på fest den fjärde kvällen.

Men allt blir bra igen bara man får sova 12 timmar natten efter, jag lovar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0