Mot Kiruna

Vilken besvikelse "Kontoret" var, hade väntat mig lite mer.
Eller hade jag det egentligen?

* * *

Idag har vi firat min mamma som fyller år.
Grattis igen, mamma`

* * *

Det blev lite panik här en stund när jag känner hur herpesblåsorna är på väg och inser att jag antagligen givit bort mina sista tabletter till en kollega i nöd. Men efter att ha rivit runt en stund hittade jag en karta, så jag kommer väl att klara det här utbrottet. Inser i alla fall att jag inte har något recept kvar så det får bli en kontakt med doktorn för att få lite nya recept.
Jag har klarat mig väldigt länge nu utan något utbrott, men jag gissar att det kommer bli en orolig tid framöver så det är bäst jag laddar upp med recept och tabletter.

* * *

I morgon bär det av hit:



Så långt norrut som till Kiruna har jag aldrig varit tidigare.
Jag är glad att vi åker nu när det ska vara behagliga -10 där i morgon och inte förra veckan när dom hade -34.
Nu hinner jag ju inte se så mycket av Kiruna eftersom jag ska träffa kollegor och bara kommer att stanna där över natten.

Tyvärr så innebär den här resan att jag missar att se Storvreta-Falun på plats, men jag hoppas att jag hittar någon TV i Kiruna där jag kan följa matchen på TV4 Sport.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0