Nattsudd

Vi var och såg en riktigt bra film igår, Tinker Tailor Soldier Spy



Tomas Alfredson har gjort en klassisk spännande spionfilm.

* * *

Sedan låtsades vi att det var fredag och åt kräftor när vi kom hem.
Det kändes ju nästan som fredag igår, det blir konstigt med söndag idag och sedan lördag och söndag igen. Men får jag bara vara ledig några dagar så ska jag inte klaga.

Eftersom det skulle bli hockeyfinal mitt i natten fick det bli någon timmes sömn innan det var dags att ta sig till soffan igen. Jag måste erkänna att jag sov väl en hel del under själva matchen men upplösningen missade jag inte. Härligt att se den glädjen hos killarna, för att inte tala om kommentatorernas glädjetårar.

Grattis till guldet och jag hoppas att killarna blir ordentligt hyllade i Stockholm på lördag.

* * *

Storvreta har åkt ner till Jönköping för match idag, den får jag följa via UNTs liverapportering.

Nästa match är redan på söndag, då får vi besök av Warberg.
Till den matchen ska vi nog göra ett litet experiment i Örnbloggen, så håll ögonen öppna då.

* * *

Julen blev utstädad idag, det känns lite tomt men samtidigt skönt.
Det enda som är kvar är ljusslingan runt huset, den får sitta kvar ett tag och lysa upp i mörkret.


Kommentarer
Postat av: Tess -Kervefors Foto & Media

Äsch, dom satte jag ju på tåget hem till dig ju! ;)

2012-01-06 @ 22:47:21
URL: http://kervefors.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0