Gofika?

Det gick snabbt att göra av med semesterpengarna, ny kyl och frys levereras på fredag.
Man kan tydligen spendera hur mycket pengar som helst på sånt, men vi försökte hålla oss på en hyfsad nivå och inte rusa iväg. Det blev ett tillräckligt hål i plånboken ändå.

* * *

Helt sjukt att man tycker att det är svinkallt när det bara är ett par minusgrader, men den här vintern har ju varit helt upp och ner. Packade på mig fullt med kläder när jag var ute med håriga killen, och ändå tyckte jag att det var kallt. Det är klart, vinden gjorde ju att det kändes kallare än vad termometern visade.

* * *

Bakade två sockerkakor på eftermiddagen, tänkte bjuda mina kollegor på något gott till morgonfikat i morgon.
När dom var klara ringde prinsessans pappa och talade om att dom tänkte komma och fika på kvällen, så det var bara att ta fram fler ägg och vispa ihop en sockerkaka till.

* * *

På tal om sockerkaka.....

  Någon som vill ha lite? Jag har annars lite över....

* * *

Albin Engholm såg till att tre poäng följer med Storvreta hem från Umeå.
Det tackar vi för!

* * *

Nej, det är klart att det INTE är min fettvalk på bilden.
Skonar er från den faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0