Blodet droppar

Jag lyckades trampa in en glasbit i foten, det var ruskigt oskönt kan jag tala om.
Blodet droppade och ont gjorde det när jag fick hjälp med att dra ut den.
Ett mysterium hur det kunde ligga en glasbit på köksgolvet eftersom inget vet med sig att man har tappat något glas, men så var det i alla fall.

* * *

Jag fick för mig att jag skulle gå och titta på lite nya skor idag, men så insåg jag inne i skoaffären att det är ju korkat att ens försöka prova nu när fötterna är så svullna.
Så det nöjet får jag spara på ett tag till.

* * *

Jag börjar fundera på om det inte är dags att boka den där flygbiljetten till Malmö snart.

* * *

Polly-klubben? Ja, varför inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0