Jag har bara regn hos mig....

Det var ju så där lagom kul att trava till tåget idag när regnet vräkte ner.
Men det är klart, hellre lite regn än att det ska snöa igen.

* * *

Snuskgubbe!

* * *

14 raka slutspelsvinster för Storvreta, för min del så kan det gärna få vara 18 när den här säsongen är slut. Nog trodde jag att vi skulle besegra Linköping i kvartsfinalen, men att det skulle gå riktigt så enkelt hade jag inte räknat med. Eller enkelt och enkelt, dom försökte väl sprattla mot in i det sista men dom fick se sig besegrade.
Men nackdelen med att bli klara så snabbt med kvarten är att nu får vi ju sitta och vänta på att få reda på vilka vi möter i semin, dom andra lagen har ju svårare för att bestämma sig för vilka som ska gå vidare.

Igår möttes Pixbo och Warberg i en match som jag trodde Pixbo skulle vinna, men inte då. Nu kan Warberg avgöra på hemmaplan om inte Pixbo taggar till, vilket jag ju gärna vill att dom ska göra eftersom jag gått och sagt att vi kommer att möta dom i Malmö 21 april.
Det gjorde ont i hela mig och kanske mest i min axel, när jag såg hur Warbergs Magnus Svensson blev fälld och låg vred sig i plågor. Den axelskadan gör troligtvis gårdagens match till Magnus sista för den här säsongen.
Tråkigt för Magnus och tråkigt för Warberg, men jag är glad för att Warberg inte tänker gå vidare och göra någon anmälan mot Martin Östholm.
För mig såg det ut som en olyckshändelse.

* * *

Seved, hur har det kunnat bli så här?
Gängen styr och myndigheterna kan tydligen inget göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0