Gräsänka

Gräsänka, men sängen kommer inte att vara tom i natt.
Jag har en annan kille här som gillar att ligga nära, men inte snarkar.
I natt kommer håriga killen att ha en helt egen säng att sova, vi får väl se om han håller sig där eller kryper ner under mitt täcke i stället.

Hemma gör han tydligen inte så, men här vet han ju att jag inte knuffar bort honom när han lyfter på täcket och smyger ner nära intill. Han väntar tills jag har lagt mig och kommit till ro, då kommer han i mörkret och smyger.



Jag hade tänkt att vi skulle gå en långpromenad idag när det hade slutat regna på eftermiddagen. Men när vi hade gått i en kvart så öppnade någon duschen där uppe och regnet vräkte ner på oss, så det var bara att vända och gå hem igen.
Nu får vi hoppas på uppehåll i morgon så att vi kommer ut då i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0