Kärlek

Vilken härlig helg!

Till min stora glädje dök lilla prinsen upp här hemma i torsdags kväll, underbart mysigt att få ha honom här ända till på lördagen när dom måste åka hem igen. Jag jobbade hemifrån i fredags och det blev ju lite svårt att ha rätt fokus hela tiden med det lilla charmtrollet som pockade på uppmärksamhet, det kändes ju på något vis roligare att hänga med honom än att jobba vid datorn. Men när dom åkte iväg en stund fick jag passa på att tokjobba.
Tänk så mycket energi det finns i en liten tvåårings kropp.

Prinsessan kom också över och det var riktigt kul att se hur dom kan börja ha glädje av varandra, dom små kusinerna.

Och vilket underbart väder vi haft!
Härligt att kunna sitta i bikini här hemma också, det gäller ju att underhålla den här sobrännan som jag lyckades få i Turkiet så den inte bleknar bort direkt.

Vi köpte en ny trädgårdsgrunka idag, en sån där maskrosupptagare.
Nu blev det helt plötsligt nästan kul att ta bort maskrosorna.

Håriga killen har också varit här hela helgen, det blir tomt att sova själv i sängen i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0