Nu blommar det, verkligen

Vad jag älskar att slöa på helgerna!
Idag blev det en hyfsad sovmorgon, kollade sen på en film och njöt av att få slöa.
Att bara sitta i soffan och slöa, det är en av mina bättre grenar.
 
Men tyvärr så kunde jag ju inte sitta där hela dagen.
L-P plockade fram apparaten, den man har för att tvätta fönster alltså, och satte igång att ta alla fönstren på nedervåningen. Det gjorde ju att jag fick lov att flytta på blommor mm, och fick tillfälle att prata lite med mina fina orkidéer.
 
 
Det är så härligt att se dom blomma om igen.
Jag har några till som har knopp och så ett gäng som fortfarande vilar.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pablo Per

Tur att du gjorde ett förtydligande om LP och apparaten. Blev nästan lite nervös där ett tag ;-).

Svar: Ja du Per, det kändes som att det var lika bra att vara tydlig där :)
Mona

2013-09-02 @ 22:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0