Var är han?

Fredrik Virtanen ställer en fråga i sin krönika i Aftonbladet:
Var finns Anders Glenmark?

Jag kommer ihåg en gång när jag kanske var 11-12 år och Anders var i Parksnäckan i Uppsala och uppträdde med faster, farbror och syster Karin.
Det spöregnade den kvällen, men jag stod där i det forsandet regnet och väntade och väntade på att få en efterlängtad autograf av Anders.
Så skrev han då sin autograf, på min arm.
På min arm!
Gissa om den armen tvättades mycket försiktigt ett tag.

 
 




Kommentarer
Postat av: Brittmarie Uddfalk

Tänk Mona att han också har uppträtt på Lingons bakgård en gång. Kommer inte ihåg året men han hade sällskap av Niclas Strömstedt, dock inte Orup, men de drog både "när vi gräver guld i USA" och "hon har blommor i sitt hår". Det var i alla fall i maj minns jag för det var sommarinvigning. Ett par år senare var Orup där, men det var i augusti för då var det kräftkalas. Kram på dig

2010-08-01 @ 23:13:38
Postat av: Mona

Att jag missade det, helt otroligt.

2010-08-01 @ 23:26:55
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0